Stockholm Hall of Fame

StockholmHallofFame_1

Nu är jag en av 93 stockholmare som hälsar er välkomna på Arlanda!
I höstas fick jag förfrågan om jag ville vara med i utställningen Stockholm Hall of Fame som består av fotografier på personligheter ur en massa olika kategorier – idrott, musik, mode, design, kultur mm. Utställningen har funnits sedan 2005 och när det var dags att uppdatera den efter 10 år så var jag en av dem som var aktuella.
Att sedan välja en bild var både enkelt och svårt … Jag ville ha en bild som speglar den person som jag blir igenkänd för – elitidrottare och paralympisk guldmedaljör. Hittade bilden snabbt, men att sedan få tag i den i rätt upplösning var lite svårare. Stort tack till fotograf Karl Nilsson som inte bara fotograferade i Sochi, utan även delade med sig av bilden.

Vi kanske syns nästa gång ni kommer till Stockholm i någon av ankomsthallarna i Terminal 2 eller 5, annars kan du läsa mer här – Stockholm Hall of Fame.

helene-ripa   Paralympics 2014 Sochi. Foto: Karl Nilsson

One thought on “Stockholm Hall of Fame

Kommentera

