Musikhjälpen 2014

IMG_8392

Idag var det dags för en tur till Uppsala och Musikhjälpen. Fick sällskap på resan av Ronnie och strax efter klockan 14.00 klev jag in i glasburen för en liten stund.  Väl inne fick jag dels träffa Kodjo, men även Linnea som jag hade nöjet att träffa i somras vid min medverkan i Hallå P3. Ronnie stannade utanför och förevigade mötet …
I år går insamlingen till att stoppa spridningen av hiv och vi kan alla göra skillnad. Stöd Musikhjälpens insamling genom att lägga bud på lite kläder med mera som jag hade under Paralympics i Sochi, den unika HM-kollektionen och sportglasögon från Bliz. Du hittar auktionen här – Signerade objekt från Helene Ripa, paralympisk guldmedaljör

Du kan också hjälpa till på andra sätt, läs mer på länken här.

IMG_8379

entre

IMG_8372

IMG_8375

One thought on “Musikhjälpen 2014

Kommentera

