H&M-modell för en dag

1024_Para_LB_04

Fick i november förra året förfrågan om jag ville vara modell och visa klädkollektionen inför Paralympics i Sochi 2014. Kollektionen, som är densamma för OS-truppen, är designad av H&M och just det är lite extra kul tycker jag – med svenskt …
Det blev en halvdag med mycket fokus på mig, jag blev ordentligt ompysslad och gick därifrån med massor av positiv energi. Bilderna blev verkligen sjukt bra och jag har sällan känt mig så snygg och cool!

Här kan du läsa hela pressreleasen från H&M, samt se fler bilder.

1024_Para_LB_02 1024_Para_LB_03

3 thoughts on “H&M-modell för en dag

Kommentera

