Bakslaget …

Så kom det då – bakslaget. Körde ju ett lätt simpass i onsdags morse och ett kort pass på rullskidor på torsdagen direkt efter jobbet. 45 minuter lugnt och fint med lite stakning blandat med diagonalträning. Tyckte att det kändes bra, men vaknade med ont i halsen igen och nu är jag orolig. Kanske inte för formen, men för lägret. Vi åker den 26:e och jag har så sett fram emot det. Ett barmarksläger på hög höjd i Livigno där det ”riktiga” landslaget brukar ligga och träna. Nu proppar jag i mig vitlök, dricker mycket citronvatten och försöker fördriva tiden med det jag tycker är roligt för att bygga upp lite positiv energi. Håller tummarna!

3 thoughts on “Bakslaget …

    • Ja, jag har verkligen försökt allt – färsk ingefära, massor med vitlök, citronvatten och te med honung. Vitaminer äter jag varje dag … Hoppas nu att förkylningen är inne i sitt slutskede!

Kommentera

